مسؤول ليبى: «دبيبة» ينتهى من تشكيل الحكومة الجديدةلمزارعي العنب.. 14 نصيحة يجب مراعاتها خلال شهر مارسلمناقشة أمور الخدمة.. البابا تواضروس يستقبل أسقفي بنسلفانيا وباريسمحمد إبراهيم يطلب وساطة شيكابالا للعودة إلى الزمالكأشرف قاسم يتوسط لعودة "أبو جبل وحازم" للتشكيل الأساسيعبدالمنصف: الشناوي رقم 1.. وأبو جبل منافسي في مصروصفات طبيعية للشعر التالف من الصبغة.. حافظى عليه واستمتعى بلونهفرنسا تجيز إعطاء لقاح "أسترازينيكا" للأشخاص فوق سن 65 عامامها أبو عوف: ابني وجوزي بيشوفوني مجنونة لهذا السبباستشاري تغذية: كل أدوية منع الحمل تزيد الوزن لهذا السببمحام بالنقض: تأجيل قانون الشهر العقاري سيحل المشكلة..فيديوالتفاصيل الكاملة للدكتور المزيف.. انتحل صفة طبيب نساء وتوليد لمدة 10 سنوات بالجيزةمسؤول التحول الرقمي بمستشفيات فرنسا: محادثات بين القاهرة وباريس للتعاون في المجال الطبيحسن مصطفى عن إيقاف هشام نصر: خرق نظام الفقاعة أكثر من مرة وهذا قرار لجنة مختصة.. فيديومحامي ضحية الفيرمونت يهاجم تقرير هيومان رايتس ووتش بخصوص القضية ويوضح تفاصيل مهمة.. فيديوعضو بالائتلاف الوطني السوري يكشف سبب أزمتهم مع "قسد"لبلبة تهنئ أحمد السقا بعيد ميلاده من خلال "اليوم السابع"شاهد محمد محمود بشخصيته دكتور جامعة في مسلسل "نجيب زاهى زركش"وسام الامتنان «٣٦»رسالة من الدكتور معيط

مصور "سيشن اللبن" فى أول تعليق: ندمت إنى صورته ومابسعاش للتريند

   -  

فى أول تعليق له على هجوم السوشيال ميديا على جلسة التصوير الشهيرة بـ"سيشن اللبن"، قال المصور إسلام رمزى لـ"اليوم السابع": "أنا ندمان إنى وافقت أصور السيشن ده، وشوفوا شغلى مفهوش حاجة تضايق حد، ده كان طلب الموديل وأنا نفذت".

وتابع "الموديل هى اللى طلبت الفكرة بالكامل، وكانت عاوزة تنفذها، أنا مصور وشغلى أنفذ كلام العميل لأنى باخد أجر على ده" وأردف: "غلطت إنى نشرته، أنا شيرته على جروبى ومكنتش عارف أنه هياخد كل الضجة دى، لإن فى غيرى وقبلى مصور نفس الفكرة". 

وكانت موجة جديدة من الغضب تفجرت على السوشيال ميديا بسبب جلسة تصوير استفزازية اشتهرت باسم "سيشن اللبن" تظهر فيها موديل شبه عارية يسكب عليها الحليب، وهاجم المستخدمون القائمون على الجلسة وطالبوا بمحاسبة القائمين عليها على غرار سيشن الأهرامات. 

وقال إسلام: "كمصورين بنصور أى حاجة مدام برغبة وطلب العميل أو العميلة، لكن فعلا ما عدوك إلا ابن كارك، السيشن اتنشر من أغلب المصورين اللى شاركوه"، وتابع: "أنا مابسعاش للتريند، ولا يهمنى أكون تريند، أنا اللي عملته إني نشرت شغلي ومش صح إني أعمل كدة في السيشن ده". 

[gsm jw,dv
سيشن اللبن
لمطالعة الخبر على اليوم السابع

أخر الأخبار

الاكثر مشاهدة