في نقاط.. تعرف على إدارة بايدن النهائيةواشنطن تؤكد: بايدن سيراجع اتفاق السلام الذي أبرمه ترامب مع طالبانمن حقة ينجح لوحده.. تعليق ناري من مي كساب بعد انفصال أوكا واورتيجاوالدة الطفلة التي جردها والدها من ملابسها تكشف تفاصيل جديدة عن الواقعة.. فيديومفاجآت صادمة.. نجل شقيق عبدالحليم حافظ يكشف حقيقة عدم تحلل جثته بعد 31 عامانفسي ألغى ناس من حياتي.. أحمد فتحي يشارك مي كساب غناء ياللي شغلين نفسكم بياتعويض "بيجو" والحجز على سيتى ستارز أحداث ينتظرها مساهمو البورصةاكتشاف علاجات مناعية لمرضى الأورام بديلا لـ"الكيماوي" بنسبة شفاء 70%وزيرة البيئة: توثيق كافة الإجراءات للاستفادة من دولفين البحر الأحمر النافق فى البحث العلمىالقوى العاملة: 4 دورات تدريبية لـ 60 متدربا في كفر الشيخشطر جثته نصفين بالساطور.. القصة الكاملة لمقتل تاجر في الهرمقرحة وشد عضلي وعملية جراحية.. إصابات في الوسط الفني خلال يوماستكمال امتحانات الفرقة النهائية بكليات طب الأزهر اليومالتعليم تحدد ضوابط تغيير التخصص لطلبة الدبلومات الفنية.. تعرف عليهاأبرز قضية.. التعليم العالى: الامتحانات فى موعدها والقرارات تبعا لوضع الوباءرجل فى دعوى إثبات نشوز : طردتنى من البيت ومش لاقى أكل ولا أسدد النفقةاعرف مسافة الأمان المناسبة أمام سيارتك وإرشادات المرور للنجاة من حوادث الأمطارالمعمل الكيماوى يحدد مصير صاحب شركة حاز 5950 قطعة مستلزمات طبية فاسدة بالقاهرة7 أخطاء تفسد التصميم الداخلي لمنزلك وتدمر المساحةرئيس مياه القناة: استخراج مخلفات حيوانية أثناء تطهير شبكات الصرف الصحي

انتصار السيسي: "نعيش حياة طبيعية مفيهاش تكلف ولا مبالغة"

   -  
انتصار السيسي

كتب - محمد نصار ومحمود مصطفى:

قالت السيدة انتصار السيسي قرينة الرئيس عبدالفتاح السيسي، إن الرئيس يحب بلده كثيرًا، ويفكر في كل سلبية من سلبيات المجتمع.

وتابعت خلال لقاء خاص على قناة دي إم سي، مساء الخميس،: "الرئيس السيسي بيحب بلده جدًا وبيفكر في كل سلبية من سلبيات المجتمع، حتى لما كنا مخطوبين كان يتكلم عن الإسكان وإنه عايز يعمل نقلة كبيرة فيه، يقولي الموضوع مش عمارة، ده عايز مجمع سكني تسكن فيه كل الناس اللي محتاجة ده، حاجات كتير اتحققت أنا سمعتها منه في الأول".

وأضافت ردًا على سؤال هل تغيرت المهام بعد فترة الرئاسة؟، "كل المهام دي عمرها ما شغلتني إني أكون دايمًا جنبه، عايشين حياة طبيعية مفيهاش تكلف ولا مبالغة، الحاجات اللي بتكون فيها حمل كبير بتبدأ تتفتت في الحاجات الصغيرة البسيطة دي".

وأردفت: "ببكي لما بتحصل حاجة جامدة في البلد، زي الشهداء، لأني أم وعارفة يعني إيه أم تفقد ابنها، خاصة في أعياد الشرطة والقوات المسلحة، السيدات دول أبطال".

لمطالعة الخبر على مصراوى

أخر الأخبار

الاكثر مشاهدة