طوق نجاة لأهالي محافظة البحيرة.. 10 معلومات عن مستشفى كوم حمادة الجديد بعد الانتهاء من إنشائهااليوم قطع الكهرباء عن 8 قرى بالقليوبية.. تعرف عليهاروى عمرو موسى!يوسف والمصريون فى بلاد بعيدةشخبطة 2تَلازُم السياسة والاقتصادتداعى المعاني مع الأغانيصوت العرب من القاهرةالهروب من عين كايروأمير طاهرى يكتب: التمثيلية الرئاسية بطهران: لعبة الإقصاءاتإحسان عبدالقدوس.. الكاتب الذى صوَّب نحو صمت المجتمع وجمودهحكايات السبت: الدعاية.. الثورة.. بطولات الشرطة.. وعفريتة «سلماوى»سان جيرمان على قمة الدوري الفرنسي برباعية في مونبيلييهالحكم في دعوى إلغاء التصالح مع محتكري "صمامات القلب" اليومالأمن يكشف حقيقة تعرض أسرة للتهديد بالقتل في الشرقيةروبي تتعاقد على مسلسل"شقة 6 ..العين الثالثة" لرمضان 2021أحمد عزمي: حفظ القرآن الكريم ساعدني على إتقان اللغة العربية (فيديو)صندوق النقد يحث تونس على ضبط كتلة الأجور.. ويحذر من عجز مالي يفوق 9 ‭%‬اليوم.. فتح باب الترشح لعمادة كلية الهندسة بجامعة طنطابالأسماء.. 10 مصابين في حادثين على طريقي الزعفرانة والكريمات بني سويف

قرينة الرئيس عن الشباب المصري: " بقى يعمل كل حاجة دلوقتي"

   -  
السيدة انتصار السيسي

كتب - محمد نصار ومحمود مصطفى:

قالت السيدة انتصار السيسي قرينة الرئيس عبدالفتاح السيسي، إنها قامت بشراء منتجات كتيرة من معرض "تراثنا"، متابعة: "كنت فرحانة بيهم".

وتابعت خلال لقاء خاص على قناة دي إم سي، مساء الخميس،: "اشتريت حاجات كتير من المعرض لأني كنت سعيدة جدًا بيهم، كل الصعوبات اللي كانت تواجههم مبقتش موجودة، ودا بيديهم دفعة كبيرة جدًا نروح المعرض ونشوف وتعجبنا المنتجات بتاعتهم، ومن كتر الإقبال المعرض بقى يتعمل كل فترة لأن الناس كانت مقبلة إقبال غير طبيعي".

وأوضحت: "بحب المفارش والمقتنيات بتاعة رمضان ليها طقوسها، الواحد يجيب حاجات تناسب المناسبة السعيدة دي، الرسومات والأطباق المميزة، الحاجات اللي بتبقى معانا طول شهر رمضان".

وأَضافت قرينة الرئيس: "شبابنا بقى يعمل كل حاجة دلوقتي، وأنا حابة أشجعهم علشان يبقى عندهم حماس يبتكروا أكتر، وده بيبقى باين في مؤتمر الشباب العالمي، ألتقي بيهم وأشوف إيه متطلباتهم".

لمطالعة الخبر على مصراوى

أخر الأخبار

الاكثر مشاهدة